Mátrahegy 44- 5:31

2012.03.15. 17:57

Szeretem a Mátrát! Segít sommázni a dolgokat. A Mátrahegy túra útvonala combos, ahogy a képzett terepfutók mondanák: technikás, és a múlt hétvégén még masszív jégtakaró is erősítette ezt a technikát. Voltam térdig beszakadt patakban, feküdtem hanyatt Galyán és a Kékesen (hason csak a Galyán) és rájöttem a nagy igazságra. Felfelé nem tudok futni, lefelé viszont nem merek. De, mint tudjuk, az emberek lemmingek, én meg az ilyen béna felismeréseknek is tudok örülni!

Márciusi Dusánnak dedikálom a következő számot, kedvenc márciusi lázadónk dicsőségére:

http://grooveshark.com/s/Az+Ut+nz+khoz/3fQdkr?src=5

A bejegyzés trackback címe:

https://venmarhak.blog.hu/api/trackback/id/tr214318821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása