Margita XL 2012_4:07

2012.02.13. 12:57

Téli Margita maraton harmadszor! A korábbiakhoz képest kb. 5 ezer méterrel hosszabb és 180 méterrel több szinttel kiegészített pályán (44,4 km 830 szint). Előző vasárnap bő három és fél órán át imitáltam a futómozgást a környéken (a tempó alapján nem túl sikeresen), már akkor elhatároztam, hogy ekkora hóban a maraton is csak egy erősítő edzés lesz.

A verseny napján hajnali kettőkor arra ébredtem, hogy nem kapok levegőt, pedig korábban csak a torkom kapart. Sósvizes átmosás és gargarizálás után még bóklásztam néhány órát, mikor világosodott megettem három (szalonnás, rákos) pizzaszeletet a nagy ijedtségre. Kettő is elég lett volna... Mire végképp' elment volna a kedvem, megjött Pali és a helyszínre autóztunk, még 20 perc a rajtig. Gyors regisztráció után elhagytam az igazolófüzetem, végül a klotyóban találtam meg a csésze, a fal és további gyanús körülmények között.

A rajtban úgy százan tülekedtek, legtöbbjük arról beszélt, hogy mínusz tizenhétben otthon volna a helyük. Aztán 9 óra után, az első zöldön átengedték a mezőnyt, RAJT! Nagyon koncentráltam, hogy ne fussam el az elejét, ami nagyjából sikerült is. Pap Miska kút után viszont fájni kezdett a lábujjam, következő feladatként ezen kellett túllendülni. 8 km-nél adtak egy üveg izót, amiről tüstént leittam egy bő decit. "Mangó" ízű volt és gejl, ráadásul táncra kelt a pizzával, úgyhogy a lábujjról is ideje volt "túllépni". Nem tudtam mit tenni, békés apátiába hullottam, amiből már csak az tudott volna kizökkenteni, hogy 40 felé kiürüléses görcsöket produkáltak a combjaim. De nem tudott, mert közel volt már a cél. Szemeimet a közben utolért sporttárs piros felsőjére vetve, próbáltam magam feltüzelni, ami olyannyira nem sikerült, hogy a célbaérés után egy 10 centis jégcsapot kellett a sapkámról leamputálni. Összességében jó volt, de sokat kellett dolgozni érte.

 

Szerző: bellone

Szólj hozzá!

Címkék: és vér izom

A bejegyzés trackback címe:

https://venmarhak.blog.hu/api/trackback/id/tr694101318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása