2014 eddig

2014.03.21. 20:27

Sziasztok, mind a százezren!:)

Sajnos az idei felkészülés eltért az eddigiektől. Pityu átmenetileg - de huzamosabb ideje - testi bántalmakkal küzd. Február vége óta pedig huzamosabb ideje - de csak átmenetileg - Ausztráliában tartózkodik. Viszont, állítólag a papagájok "jófejek". Az alfahím tehát máshol érvényesül, a béta meg felteszi az olcsó napszemüveget. De nézzük az eddigi felkészülést.

  • Tél nem nagyon volt, egy XL hétvégét kivéve.
  • A javításból rontás lett, de legalább csak félpálya után, a sárban veszett el.
  • Sokat gondolkodtam rajta, végül részben elvi megfontolások miatt elmentem. Hihetetlen, de számomra ünnepnap volt. Ráadásul a 37-et ki tudtam kerekíteni 40-re.
  • A BükkiKi tavaly örök szerelem lett, idén a Rcüreg Gyuszival próbáltunk nosztalgiázni a Klasszikón, de félpályánál meghasaltunk.
  • Viszont ezek után is arra gondoltam, hogy a Mátrahegyet  meg kell próbálni idén újra.
  • Végül egy Pásztón tett ~40km-es látogatással zártam a felkészülésem.

A héten pihenek, jövő héten még ráterhelek, aztán megint pihenek, de kizárólag háztáji edzések lesznek.

 

 

Találkozunk a Mátrabércen.

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://venmarhak.blog.hu/api/trackback/id/tr75872915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása